Ghid de nutriție

Evaluare utilizator:  / 5
slabsuper 

În această secțiune nu ne propunem să vă îndrumăm spre anumite diete mai mult sau mai puțin drastice care ar putea duce la pierderea kilogramelor.
beneritm nutritieDorim însă să venim în sprijinul dvs. cu câteva principii de nutriție, culese din cărți ale unor cunoscuți doctori de nutriție, precum M. Montignac, Gabriela Man, Mihaela Bilic sau Gh. Mencinicopschi. În realitate, că vrem sau nu vrem să acceptăm, fiecare persoană este ceea ce consumă, și întotdeauna din toate relele putem alege ceva ce dăunează mai puțin!

  
Generalități!

beneritm Consumați 3 mese regulate  în fiecare zi, din care doar  la una consumați carne. Majoritatea cărților de nutriție pun accent pe acest lucru, însă  nu trebuie să vă simtiți stomacul plin, la nici una din mese.

beneritm Cina trebuie întotdeauna să fie una light, cu cât mai puține grăsimi. Însă, dacă știti că aveți o cină festivă, atunci veți avea grijă ca micul dejun și prânzul să fie alcătuite doar din  fructe și salate. În acest fel, veți reuși să țineți departe kilogramele.

beneritm Renunțați la pâinea albă în favoarea pâinii  negre, graham sau integrale și nu depășiți 3-4 felii pe zi.

beneritm Limitați consumul de mezeluri și preparate din carne. Sunt extrem de nesănătoase și pline de grăsimi rele. Dacă nu  puteți renunța total, atunci optați pentru șuncă de pui sau de curcan.

beneritm Înlocuiți garniturile de cartof, orez, paste cu garnituri de mazăre, ciuperci, fasole verde, legume asortate sau salate diverse. Dacă însă sunteți mari iubitori de rețete delicioase cu paste sau cartofi, consumați-le doar o dată sau de două ori pe lună.

beneritm Consumati salatele fără dressing-uri pentru că acestea conțin mult zahăr și grăsimi rele. În schimb asezonați salata cu ierburi aromatizante, care ajuta la arderea grasimilor.

beneritm Înlocuiti zahărul din cafea sau ceai cu fructoză. Este un îndulcitor natural cu indice glicemic foarte scăzut și este permis in orice dietă în limita a 30 grame pe zi.

beneritm Deserturile ar trebui să fie consumate ocazional, sau cel mult o dată pe săptămînă, imediat după mîncare și nu între mese. Însă  pentru marii  iubitori de dulciuri,care mai bine ar renunța la mîncare in locul dulciurilor, recomandam să consume dulciurile in prima parte a zilei, sub forma de desert după mîncare, si nu ca” ronțăială”  intre mese

beneritm Consumați  8-10 pahare mari de apă plată în fiecare zi, și evitați băuturile carbogazoase.

beneritm Băuturile alcoolice sunt permise si ele ocazional, însă nu le consumați niciodată pe stomacul gol

 

În speranța că recomandările noastre vă vor fi de folos, noi vă dorim spor la topit kilograme!